Selasa, 14 April 2009

ni jwpn tok are-da bucuk~cuttest blogger





Ok..memandangkan are-da dh lame bg bnda ni kt aku, so hari nie aku nk kenakan dia plak..hahahahaha..tggu seranganku wahai cik suhada, zeti, dekda n dayah..(ni la org2 yg signifikan dgn aku sekarang)
1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda. eemm...dh bt pon,..menurut perintah! pas tu.???
2 .Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.
3 . ok kt bwh nie aku senaraikan sapekah gerangan kelima-lima org yg aku sebutkn di atas tadi.


Are-da @suhada@mama

· Ok,klu nk tau dia ni la mama aku kt UPSI. Knp aku ckp mcm 2?sebab dia la org yg slalu control mkn minum aku, kejutkan aku tiap2 pagi tok g klas n tukang membebel utk aku setiap hari. Hahaha..yela..

· Budak are-da ni sebenarnya lain dr apa yg korg tgk kt klas...maybe kt klas tgk dia cam skema, muslimah sejati la katakan..mcm budak nerd je pas 2 ske wat muka xder prasaan (ni 1st impression aku sblm aku kenal dia).

· Tp sbnrnya itu adalah palsu belaka. Coz dia la org yg ske buli aku kt umah C211 dr dlu smpi skrg..hahahaha..dia slalu wat komplot dgn kwn aku yg sorg nie, dekda..sengal btul..tp aku x kesah..sbb aku taw mereka hanya bergurau walaupun kdg2 aku merajuk ngan diorg..tp x plak diorg nk pujuk..kih3..

· Dia ni org yg rajin..sgt rajin..bkn mcm aku..dia ngan aku pro n kontra..tp kami blh berkwn baik..dia ni klu korg bg kerja kt dia, mseti dia trime..n dia akan pulun wat kerja 2 smpi la settle n dia puas hati..

· Dia ni workholic taw..dlm pale otak dia kerja..kerja..kerja..tp klu dia tensen tahap action kame, dia akan men game..segala menatang jenis game dia akan men..(rosak2..).
· Lg satu, hati dia ni cukup kebal..firewall dia kuar giler..klu dia kata xnk sampai mati la jwpn dia mcm 2..no consideration taw..walaupun tgk mcm horror jer, tp sbnrnya ada baiknya dia wat mcm 2..hanya dia jer yg taw jwpnnya.

· Are-da org yg sgt secrective..rahsia diri dia hanya dia yg taw..susah nk baca apa yg dia fikirkan..dia ni blh simpan rahsia org...klu x caya tanya aku nie..rahsia aku dlm tgn dia..
· Dia pandai msk even bhn2 nk masak 2 mcm x ckup..ala chef wan..main campak jer apa bhn yg are-da.sbb 2 yana, pija, aku n dekda ske sgt biler dia msk..

· Dia ni lahir 15 nov..apa yg ada dlm rahsia bulan kelahiran Dato. Fadhillah kamsah 2 90% adalah sama.

· Are-da bkn org yg pemarah. Tp klu dia mrh aku gerun giler nk tegur dia..dia x bercakap lgsung..aku dpt kenal pasti hanya beberapa kali jer dia mrh..time 2 muka dia ibarat hulk+hantu mak lampir..hehehehe..sbb dia ni jarang mrh..tp klu dia mrh aku rase mcm nk tutup muka dia ngan bantal aku jer..huhuhuh

· N lastly are-da, sory 4 everything..byk bnda yg kita kongsikan bersama..andai kata aku pernah menyakiti hatimu aku harap kau memaafkan aku..hampir 3 tahun kita bersama..kdg2 tidur sebantal mkn sepinggan..(eh2..silap..mkn x leh share ngan aku..hehehehe).. i love u so much, are-da..muahhhhh..caayang are-da sgt..

3.Setiap bl0gger hendaklah menyatakan 10 fakta/h0bi diri sendiri
hohoho..ni yg pening nih.

I. Aku ni 3s iaitu sempoi, slumber n simple..kdg2 aku serius..
II. Kuat tido tp klu x tido leh smpi lbh 24 jam.
III. Ske bersendiri..

IV. Ske kaler hitam..(byk brg2 aku kaler hitam even bj raye skali ponn..last2 abah aku kata bj org nk berkabung..kih3)

V. Klu nk tau aku ni seorang yg manja atau sangat manja..kira sape yg baca blog ni dpt tau la rahsia aku yg 1 nie..hanya org2 yg rapat jer yg taw bnda yg 1 nie..hehehe..
VI. Aku bkn jenis org yg ada hobi tertentu..aku lbh ske ikut mood..aku ske wat bnda yg ak nk wat time 2..

VII. Aku ni d only daughter in my fmly..sbb 2 aku manja..pas 2 klu nk taw aku x penah g KL atau mana2 selain dgn family or ada program under kolej..

VIII. Aku ni bkn jenis ske jalan2..aku cpt bosan..lbh2 lg tempat yg ramai org mcm kt KL 2..aku cpt skt pale tgk org ramai..blh mengamuk aku..

IX. Aku cpt ni jenis hot tempered but cpt cool...aku akan hangin bila org cabar tahap kesabaran aku..so jgn sesekali menguji tahap kesabaran aku..cz aku bkn org yg leh tahan sabar..ni la kelemahan yg perlu aku ubah..

X. Lastly..aku lahir bln april..smua yg rahsia dan personalti org april adalah 100% diri aku..so nk taw lbh lanjut kenali diri aku...

5. than...Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di bl0g anda..hohoho sape yg jadi mangsanye...hehheh????so mangsa seterusnya:

are-da
dekda
zeti
dayah


0 ulasan:

Catat Ulasan