Isnin, 13 April 2009

happy birthday 2 me!!!!!


13 APRIL 2009

Hari ini genap umurku 23 tahun..syukur kepada Allah aku masih mampu bernafas di dunia ini untuk tahun ke-23. untuk aku berjuang dengan lebih gigih dan tabah untuk hari yang mendatang. Aku tidak mengharapkan hadiah yang mahal2 cuma aku mengharapkan doa kebahagian aku dunia dan akhirat. Tak ada apa yang lebih istimewa daripada perkara itu. Hari yang special ini turut aku kongsikan bersama akma…

Malam tadi tepat pukul 12 tgh mlm aku dikejutkan dari lena. Aku mendapat panggilan daripada seorang insan yang pernah aku sayangi. Terima kasih teman..kita pernah berkongsi suka duka. Kini kau sedang membilang hari untuk disatukan. Aku masih seperti dahulu sedaya upaya bangkit dan menjadi insan yang lebih tabah. Kini, apa yang aku miliki aku mengharapkan ianya kekal hingga ke akhir hayat.

Selepas mendapat panggilan dari caller yg x diundang, aku dapat call dr seseorang. Dia banyak membawa aku mengikut ke landasan yang sebenar. Kata DIA..”kita buat solat hajat sama-sama. Kita sama2 mohon pada Allah moga2 apa yang Ain impikan akan tercapai”. Tiada apa yang mampu untukku katakan Cuma air mata sahaja yang mengalir. Aku terharu sangat2..

2 my beloved parent, ABAH &UMI terima kasih akak ucapkan cz membesarkan, mendidik dan memberi kasih sayang yang tak pernah putus. And 2 my beloves heroes in my life, AMIRUL (abang) and SYAHID (adik) thankz 4 urs support. Trime kasih jgk pd smua cikgu2 and lecturer yg mengajar dr aku kecik smpilah sekarang. Hanya ALLAH yang mampu membalas jasa n budi kalian. Sory sgt2 klu byk escape class. Kesihatanku kini tidak begitu mengizinkan. And 2 all my bestfriends especially ada,dekda, zeti and hidayah aku harapkan perkenalan kita hingga ke akhir hayat.


Andai kata ini adalah hari atau tahun terakhir aku di dunia ni, aku memohon sejuta kemaafan daripada kalian semua. Setiap jasa dan budi kalian semua hanya ALLAH yang mampu membalasnya. Halalkan setiap makan minum dan ampunkan segala salah silapku selama ini. 2 all readers doakan aku semoga sihat dan penyakit aku berkurangan..skang ni pun ak slalu demam n cpt letih maybe effect dr ubat..ok..wassalam

0 ulasan:

Catat Ulasan