Khamis, 30 April 2009

jwpn tok dayah mucuk..









1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda. eemm...dh bt pon,..menurut perintah! pas tu.???
2 .Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.
3 . ok kt bwh nie aku senaraikan sapekah gerangan kelima-lima org yg aku sebutkn di atas tadi.

Setiap bl0gger hendaklah menyatakan 10 fakta/h0bi diri sendiri-


hidayah@umie@dayah sarjan@dayah capik


hahaha..akhirnya budak ni menjawab jgk cutest blogger ni kan..ok skang aku nk bls blk ape persepsi aku pasal “gula-gula lolipop” nie..

~ak pggl budak comot nie “ummie” n gule2 lolipop dia tuh “papa capik”.mudah-mudahan ALLAH panjangkan jodoh diorg ni dr sebarang halangan.

~dia suke sgt buli aku..tensen2...(senget tol minah nie)

~dia slalu prasan chanteeekkk..then aku akan ckp “ko ingat ko chanteeekkkkk ker”.(bila dia prasan chantek alamatnya abes la cybershot ak jd mangsa..huhuhu..my cybershot!!)

~dia ada pegang rahsia besar aku..(hanya org tertentu jerk yg taw..klu nk taw kne mintak permision aku dlu..)

~dia ni la budak yg slalu ikot aku wat nakal kt klas..dia yg ajar aku main2 kt klas..hehehe xla..klu aku mein,dia mein,aku makan cokelat, dia mintak,aku mkn gula2 dia paw gula2 aku..klu aku kena buli ngan pacan, konpem dia pon kena skali..hehehhe..

~dia ni budak yg tersangat la tinggi..klu ak jln ngan dia ak terpaksa melangkah dua x ganda ke depan..x larat weh nk kejor..kaki dia pjg giler!!(lg satu..time PERKASA dlu dia jd “penanda” tok group aku taw)..

~dia slalu dating ngan gule2 lolipop dia tuh..so kdg2 aku la tukang teman diorg nie..senget2..(pot dia slalu kt foyer or cafe..x larat nk tgk capik yg senget tuh..same cam bini dia..lalalalala)

~dia ni payah sgt mkn..bkn macam aku yg sgt rajin mkn..hahahaha..kdg2 aku saje jer pakse dia mkn..(2 pon ada hati nk jogging..laki dia plak makin boncit)kih3..

~dia ni bdk yg degil..hahahaha...dia slalu degil ngan capik..kah3..(jgn degil2..)

~budak ni ada 2 org anak sedara yg aku suka sgt iaitu en Nopal N En Qiwan yg sangat debab n comel..

~dia slalu akan berpakat ngan org yg buli aku tok buli ak teruk2..cthnya yg slalu buli aku: TIQI,DIN,FATH,PACAN,ARE-DA N DEKDA...sengal tol..nnt dia tmbh2 pembulian kt aku..huhuhu..


So ni la serba sedikit psl dak tonjang nie @ tyra bank KAB..kah3..cz dia tinggi cam model..so d next blogger is 4 org lg yg x rply tuh..kah3..

0 ulasan:

Catat Ulasan