Ahad, 30 Ogos 2009

~tak MUngKin KerAna SayanG~


Setiba di persimpangan
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu


Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti
Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu


Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali
Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan


Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

~suke sgt dgr lagu nie..bsk adalah hari yg sekian lame aku tggu..aku menunggu bukan utk meratapi atas kehilangannya..tapi aku menunggu utk aku mengucapkan rasa syukur..kehilangannya memberi seribu satu makna dalam hidupku..di mana munculnya seseorang yg mungkin mampu untuk mengubati setiap lara dan dendam dalam hati ini..secara jujurnya, masih lagi terngiang2 di fikiran setiap kenangan manis dan pahit bersamanya…tapi itu tidak bermakna aku perlu mensia2 kan insan yang amat aku cintai kini..walau kini, hanya jasad shj yg berjauhan tapi hati sucinya sentiasa dekat di hati..saling merindui..saling mengasihi..saling mencintai..saling menyayangi..menantikan detik2 utk kami disatukan..masanya pasti akan tiba..ku bermohon kpd Rabbul Izzati agar dipermudahkan segala urusan dan aku hanya redha setiap percaturan-Nya..~

0 ulasan:

Catat Ulasan