Sabtu, 2 Mei 2009

i'm missing..


Erm..mcm mane aku nk crite psl benda nie ek..byk bnda yg aku missed “hilang” bkn “rindu” taw..dia nie blh la dikatakan sbg kawan yg rapat dgn aku..dia la abg (sbb dia lahir awl lg dr aku), dia la kawan n dia la musuh..erm..sejak dua menjak nie hubungan antara aku, dia n malah org3 yg signidfikan dgn aku pon jd renggang..puas aku tanye rakan2 yg lain..aku tanye kt fath, kat neeza n kat zeti jwpn ttp sama..aku pon tertanya2 knp dia berubah sampai mcm tuh skali..

Kdg2 aku terpikir juga nk tunjuk ego aku, tp aku rasa hal ni xkn blh settle slagi aku biarkan ia berterusan tp sebarang penyelesaian..kdg2 aku terpikir adakah gurauan aku pd dia menyakitkan hati dia or ada something yg mmg aku x sedar dh wat dia mrh..atau ada org lain yg cuba merosakkan hubungan persahabatan kami..adoi la..tolong la..pening pale nk piker psl kwn aku sorg nie..x sdp la wei kalau hbgn yg dlu yg rapt tetibe jd renggang mcm nie..erm..ntah laa..

Knp..knp..knp..aku harap satu hari nanti aku dpt jawapan itu..tp aku xtau bila masa itu akan tiba..aku x mau kehilangan sahabat lg. cukup la pengalaman yg lalu yg amat memeritkan utk insane bergelar sahabat..Cuma skrg aku mungkin lbh tabah utk kehilangan sorg lg sahabat..Cuma utk “dia” aku doakan dia smg segala keinginan, matlamat dan cita2nya akan tercapai..aku doakan kebahagian dunia dan akhirat utk dia..hanya ALLAH yg mampu utk membalas segala pertolongan dan juga jasa dia pada aku..

Kpd sesiapa yg baca entry nie..satu jer pesanan..utk mencari sahabat bukannya mudah..perlu kenal hati budi, dpt trime baik buruk malah mampu utk menjadi teman saat gembira dan sedih..jd utk mencari sahabat sejati itu bukan dengan cara/jln yg mudah..perlu cr dgn keiklasan bukan dgn cara seperti “parasit” yg mampu utk merosakkan sesuatu yg lain..

0 ulasan:

Catat Ulasan