Sabtu, 2 Mei 2009

happy birthday 2 u zeti..


27 april 2009..

Genap la umur 23 thn kwn baik aku sorg nie..hehehe..aku xtaw nk bg hadiah ape kt dia..tp ada la nnt yg aku bg..maybe lmbt dr kwn2 yg len..tp lmbt ke cpt smua x penting asalkan aku still ingt besday dia..

Erm..apa ek nk ckp psl makcik sorg nie..hehehe..name dia zetinorani madon..dia ni antara org yg rapat ngan aku kt upsi. N then dia jugak leh dikatakan PA aku kt upsi nie..nak taw x sbb ape??

Dia ni dlu asstnt aku time ak jd k.blok dlu..n sampai pd satu tahap mane2 aku g especially program kolej aku akan angkut PA aku nie..hehehehe..leh dikatakan hmpr speruh tmpt yg aku g dia akan ikot..saje jer aku bwk dia..cz dia ni ske berjalan..

Dia ni sbnrnya merangkap kwn baik, personal asstnt, Asistnt k.blok n Photografer aku. Aku akan buli dia amik pic aku byk2..cz dia mmg minat amik gmbo org..n aku plak ske bergmabo..so ape lg aku gunakn la sgl pluang yg ada utk gunakan Si Zeti nie..

Aku byk berkongsi rasa hati aku kt dia..klu aku sedih, aku marah, aku nk nangis n teman aku wat kerja giler..byk yg aku kongsikan ngan dia..hahahaha..ssesape yg kenal dia mesti akan suka kwn ngan dia n x mustahil la ramai yg admire kt dia..kah3..dia kwn yg baik n jenis memahami..ada ciri2 kaunselor yg berempati la 2 kononnya..hehehe..tp sesape yg kwn ngan dia pasti akan anggap dia “best Friend”..klu x caye tanye la org2 yg signifikan ngan bdk nie..

Di hari lahir ke 23 nie, aku sebagai kawan dia yg plg cute juz nk wish..

“HAPPY BIRTHDAY 2 U, ZETI”

Aku sygkn dia sbg kwn aku..aku doakan dia moga2 dpt capai apa sahaja yg dia minati. Dan moga2 dia dpt membuat pilihan yg tepat utk masa depan dia..dia ada potensi utk jd kaunselor dan guru yg baik..malah utk jd kekasih atau wife yg solehah pon ok gak..aku harap dia x sepi lg dengan kehadiran seseorang 2..aku doakan kebahagian dia..mungkin ini masa yg sesuai utk dia pula bahagia..mungkin selama ini dia terlalu byk melihat kebahagian kwn2 yg lain sampai mengabaikan kebahagian sendiri..

4 u zeti “Aja Aja Fighting”…



0 ulasan:

Catat Ulasan