Jumaat, 4 September 2009

~weekend..so boring~

Jumaat-4 september 2009

Pg2 lg aku dh kuar..coz hari ni aku dh janji ngan kwn2 segroup nk g chow kit..g usha n wat konsultasi dgn pihak Pusat Kanak-Kanak Nur Salam (rumah kebajikan yg diwakilkan oleh Lisdawati n Hubby kt dlm sehati berdansa)..7.30 pg lg aku dh terpacak kt bus stop KAb..yela..org dh suh dtg kol 7.30pg kn..ak pun g laa..tp smpi jer sane xder sape pun yg ada..only me..pergh..panas giler ak time 2..its ok..ak control kn diri..then ja dtg..so ak decide ngan ja g isi minyak dlu kt petronas..n last kol 9 jgk ak bertolak dr TM..ak dh agak dh..btol la ape Mantan Pm penah Ckp “Melayu Mudah Lupa”..tp ni bkn jer melayu mudah lupa,tp sengal…tp yg sengal 2 bkn dispesifikkn pd org melayu tp bdk2 yg berjanji ngan ak 2 laa..

Smpi jer KL ak sesat…pergi n blk tetap sesat..tp yg plg truknya sesat biler nk blk kt TM semula..ak n Ja pki kaedah Cuba Jaya..smua mengharapkn aku..tp biler dh sesat smua nk bising..slhkn aku..sdgkn septutnya semua kena alert ngan signboard…jgn arapkan aku sorang jer..sengal..sengal…dekat 2 jam setgh la duk sesat area KL..n d last jmpe jln 2 disbbkn ak tanye kt Prince Charming aku..huhuhuhuhu..

Sabtu-5 september 2009

Hari ni ak lewat bgun..maybe penat sesat kt KL smalam..sgt penat even bkn ak yg bwk kreta..tp penat otak..huhuhuh..ari ni aku duk ngan yana jer..hosemate ak yg len smua xder..diorg blk kg..huhuhuh..nsb baik yana ade..so xder la ak mati kutu duk sorg2 kt umah..ptg ni x tau nk mane..yana plan nk ajak ak jln2 kt pekan TM..ak on jer..at least leh gak release tensen n hilangkan rasa boring…nsb baik ari kamis ari 2 ak der g library hulu bernam..leh la pinjam buku n novel kt sane..erm..ok jgk kn..ak nk abeskan smua bhn bacaan ak..nnt leh la ak kongsikan dgn smua apa “isi” dlm setiap buku yg aku baca..

P/s:~love my Fiance~…

0 ulasan:

Catat Ulasan